Ik blijf het openen van de gels lastig vinden. Je moet er om denken dat je er niet helemaal onder zit. . er is wel een verschil tussen openen aan de keukentafel ( bij wijze van spreken) of wanneer je er al een aantal km’s op heb zitten. . graag gedaan en mvgr Hans
H
Hans · April 13, 2026
Normaal geen fan van 100% pindakaas (vooral omdat de olielaag altijd bovenop ligt en een droge smaak) maar deze is echt top!! Gewoon voor het eerst geen vieze olielaag en er zit super veel smaak aan! Heel tevreden!
F
Felicia · April 8, 2026
Geen klontvorming, fijn smeerbaar. Smaak en structuur is heerlijk. Geen supermarkt pindakaas meer voor mij.