Have your order nicely wrapped and save time for only €1.50. Optionally, you can have it sent directly to the recipient.
Reviews
4.5
11 ratings
5
4
3
2
1
Gekocht voor onze pasgeboren klein dochter Bobbie-Rose. Onze kinderen waren er erg blij mee . Was heel bijzonder bedankt daarvoor. Groet Carla
C
Carla · December 28, 2025
Het was schattig ingepakt. Maar ik had het leuk gevonden dat er een roze strik erdoor heen had gezeten. Bv de kleur vd kleding wat iemand heeft gekocht. . . verder erg schattige en mooie baby kleding.