Sinds 2 weken heb ik de set in huis en ik ben begonnen met de avocado serum. Erg geconcentreerd waardoor het zuinig in gebruik is. Ik gebruik het alleen 's avonds. Ben bang dat het voor overdag toch iets te vettig op mijn huid is?
Waar ik erg aan moet wennen is de geur. Erg aanwezig en voor mij niet prettig.
Dat is natuurlijk heel persoonlijk maar voor mij mag het serum geurloos zijn of met een toevoeging van een natuurlijke geur.
M
Marleen · November 11, 2025
Fijne set om te proberen
De serums zijn erg fijn, natuurlijk geurend en geven mijn gezicht een zacht, gevoed en verzorgt gevoel.
T
TB77 · October 16, 2025
Fijne producten met een maar de lippenstift loopt uit in de lijntjes rond de mond door de olie.
Ik ben positief over de olieën maar heb wat moeite met de geur.
Misschien dat het mijn oudere huid en neus zijn die toch liever de producten van dr.Hauschka blijven gebruiken.
Heel veel succes met jullie inventieve bedrijf !