Het lijkt alsof je bijna niet meer om pistache heen kan. In deze reep kan het ook weinig kwaad. Naja het smaakt steeds naar meer. Dus eigenlijk ook weer wel. .
R
Rob · May 3, 2026
Choco framboos, wat een zalige reep. Stiekem hoop ik ook dat de pinda eiwitcrisp weer in het assortiment komt. Die staat ook heel hoog genoteerd.
E
Ellen · May 4, 2026
De smaak is prima, niet te zoet, niet per se ‘eiwit-achtig’ en de consistentie/textuur is goed voor een eiwitreep. Over het algeheel een prima reep en de chocolade is we lekker voor de afwisseling, maar ik ben niet helemaal om; mijn voorkeur gaat denk ik uit naar de gewone (vegan) eiwitrepen van Upfront!