Dit is nou ECHT hazelnootpasta. Als je echt de smaak van suiker nodig hebt, zal je dit niet lekker vinden. (ik spreek uit de ervaring van mijn vriend haha) Zelf vind ik het heerlijk.
D
Danique · May 12, 2026
Ik vind de smaak oke, maar de structuur is vrij korrelig en daar houd ik niet zo van. Ik hou meer van een smeuïge pasta.
C
Cecilia · 10 days ago
Dit is gewoon echt meeeega lekker. En het eerste ingrediënt is niet suiker zoals bij ongeveer alle andere merken hazelnootpasta wel. Je proeft echt de hazelnoot. Hij is lekker smeuïg.